Branding Muziekschool De Pinte
Branding voor Muziekschool De Pinte ter promotie van hun activiteiten.
Branding voor Muziekschool De Pinte ter promotie van hun activiteiten.
Jaarlijks vinden de Gentse Feesten plaats. Elk plein heeft zijn eigen identiteit en zo mocht Glimpse, De Gentse feesten huisstijl van De Korenmarkt ontwerpen. We realiseren een totaal concept dat doorheen de verschillende ontwerpen terug te vinden is. Speciaal voor de Korenmarkt tekende ik de
Nieuwe Huisstijl voor Twalet, dé exclusieve verdeler van de Hygea Smart toilet in België. Als exclusieve verdeler waren ze op zoek naar een krachtige huisstijl die ook de link met het product kenbaar maakte. Als logo combineerden we de twee belangrijkste aspecten van het product: het
Huisstijl en logo ontworpen voor fiscaal bureau Vicky Patteet.
Nieuwe Huisstijl voor het bedrijf van Steve Deloof, Elektroflow. Voor zijn bedrijf werd een passende bedrijfsnaam bedacht. Zo ontstond Elektroflow. De naam verwijst naar de 2 belangrijkste diensten van het bedrijf: elektriciteit (elektro) en ventilatie (flow). Het logo mocht best in het oog springen en zich
Huisstijl en campagne ontworpen voor het jaarlijkse gratis muziekfestival CAFEEST in De Pinte.