Campagne Mantelzorg
Wist je dat 1 op 5 jongeren in Vlaanderen voor iemand zorgt? Om de jonge mantelzorgers meer onder de aandacht te brengen, werd een frisse jonge campagne uitgewerkt ter gelegenheid van de eerste Week Van de jonge Mantelzorger.
Wist je dat 1 op 5 jongeren in Vlaanderen voor iemand zorgt? Om de jonge mantelzorgers meer onder de aandacht te brengen, werd een frisse jonge campagne uitgewerkt ter gelegenheid van de eerste Week Van de jonge Mantelzorger.
Rebranding voor PUUR, healthy foodbar uit Oostkamp. De huidige branding van toen ‘Pasta Puur’ sloot niet meer aan bij hun huidige werking en uitstraling.Samen met Katrien Darras van Studio Dada werd een nieuwe marketingstrategie uitgedacht met bijhorende look en feel. Pasta Puur werd PUUR! met drie onderverdelingen:
Logo en Light branding VB Excellence VB Excellence is het bedrijf van Virginie Van den Bossche, dat personal assistent services aanbiedt. Van administratie, eventplanning tot het verzorgen van allerlei communicatieboodschappen. Om haar bedrijf naar een hoger niveau te brengen werd een light branding uitgewerkt. De light branding omvat een
Huisstijl ontworpen voor DeKleinsteKamer.be. Vertrekkende vanuit de klant, kwam ik al snel te weten dat er meer komt kijken bij de inrichting van 'DeKleinsteKamer' dan je zelf zou denken. Dat betekent: schilderen, inrichting, sanitair, verlichting, ventilatie,
Totebag ontworpen voor Muziekschool De Pinte Als leuke gadget voor de leerlingen van de muziekschool werd gedacht aan een totebag! Maar hoe moest die er uit nu uit gaan zien? Hij moest alleszins muziek uitstralen, maar geen hippie vibe hebben. Wél, we dachten, waarom laten we
Visitekaart ontworpen voor barbier Jonas Vanderiviere. Jonas was op zoek naar een kaartje dat stoer en uniek was. Het mocht kwalitatief stevig aanvoelen en hoefde voor zich te spreken. Zo kwamen we bij het vintage kaartje met illustratie van Jonas zelf. We kozen samen voor een papiertype
Glanzz is het beautysalon van Vicky Patteet in Mariakerke, Gent. Bij haar kan je terecht voor gelaatsverzorging, manicure, pedicure en speciale huidbehandelingen. Voor haar nieuwe zaak werkten we samen een speciale huisstijl uit. Het mocht fris maar toch zakelijk zijn, natuurlijk maar zeker niet stereotiep. We
Philippe en Inge kwamen bij mij terecht voor de uitwerking van de huisstijl van De Polle. De Polle staat voor kwaliteit, passie en ambacht! Dat zijn de kernwoorden die me zeker bijgebleven zijn. Naast het aanbieden van catering- en traiteurdiensten, voorzien ze ook workshops aan huis.