Campagne Mantelzorg
Wist je dat 1 op 5 jongeren in Vlaanderen voor iemand zorgt? Om de jonge mantelzorgers meer onder de aandacht te brengen, werd een frisse jonge campagne uitgewerkt ter gelegenheid van de eerste Week Van de jonge Mantelzorger.
Wist je dat 1 op 5 jongeren in Vlaanderen voor iemand zorgt? Om de jonge mantelzorgers meer onder de aandacht te brengen, werd een frisse jonge campagne uitgewerkt ter gelegenheid van de eerste Week Van de jonge Mantelzorger.
Restyling van de catalogus van Intermat die het voorjaarsaanbod in de kijker zet. Deze tweetalige catalogus omvat in totaal 64 pagina’s en brengt een groot aanbod onder de aandacht. Met verwijzingen naar de website, call-to-actions en duidelijk in kaart gebrachte prijzen, werd deze catalogus opnieuw
Rebranding voor PUUR, healthy foodbar uit Oostkamp. De huidige branding van toen ‘Pasta Puur’ sloot niet meer aan bij hun huidige werking en uitstraling.Samen met Katrien Darras van Studio Dada werd een nieuwe marketingstrategie uitgedacht met bijhorende look en feel. Pasta Puur werd PUUR! met drie onderverdelingen:
Rebranding en DTP / Lay-out van Install Magazine
Lay-out infobrochure voor Europahuis Ryckevelde. Een rapportage over Vluchtelingen in Europa. Deze rapportage werd in een moderne look en feel geplaatst. Op deze manier willen ze de boodschap duidelijk, overzichtelijk en netjes overbrengen. Dit allemaal binnen hun bestaande kleuren en in lijn met hun huisstijl. Over de klant: In
Opmaak van het magazine 'Keep it Green' in opdracht van Louwers Mediagroep. Keep it Green is het magazine voor het beheer en de aanleg van sport- en golfterreinen. Dit magazine is een uitstekende aanvulling van het online platform keepitgreen.be. De samenwerking met Louwers Mediagroep loopt voor een aantal
Opmaak van magazine 'Warehouse & logistiek' voor Louwers Mediagroep. Warehouse & logistiek is het magazine over transport, opslag, interne en externe logistiek. Dit magazine is een uitstekende aanvulling op hun online platform. Onder opdracht van Louwers Mediagroep werd vorig jaar de eerste editie uitgebracht. Nu in 2024, rolt
B2B magazine ontworpen voor LensOnline.be. Velen onder jullie zullen LensOnline.be wel kennen van hun reclamespotjes op TV. Het merendeel zingt meteen de naam 'LenssOOnnlliinnnne'. Een teken van een goede en sterke branding! Ze communiceren echter niet alleen naar hun eindklanten, maar ook naar hun verdeelpunten, de opticiens. Deze
Opmaak bedrijfsbrochure voor AZ Sint-Lucas Brugge.
Drieluik flyer design voor de Heksenstoet tijdens Gentse Feesten